Тростянецька районна рада
Тростянецький район Вінницька область

Аналітична довідка Про підсумки розгляду звернень громадян за 2017 рік, які надійшли до Тростянецької районної ради

Одним із пріоритетних завдань районної ради є забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, порушених в них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

У районній раді встановлено дні прийому громадян головою та заступником голови районної ради. Для інформування населення є наявні графіки прийому громадян керівництвом обласної Ради та обласної державної адміністрації. Звернення громадян розглядаються об’єктивно, всебічно і вчасно, відповідно до вимог чинного законодавства України.

Особлива увага при розгляді звернень громадян звертається на вирішення проблем, які порушують ветерани та інваліди, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки, вишукуються можливості надання їм практичної, матеріальної та фінансової допомоги.

Згідно з аналізом узагальнених даних про звернення громадян до районної ради у 2017 році надійшло 259 звернень, 256 звернень – на особистому прийомі, 3 – письмових, за відповідний період минулого року  надійшло звернень – 302, з них письмових  - 21, на особистому прийомі громадян – 281.  Із громадян, які зазначили свій соціальний статус у 2017 році, звернулось: учасників бойових дій - 2, ветеранів праці -1, інвалідів І групи - 1,  ІІ групи  - 2, інвалідів ІІІ групи –3, багатодітних сімей -1, учасників АТО -2, членів сімей загиблих -2 та інших категорій - 244. За соціальним статусом із зверненнями звернулось: пенсіонерів – 14,  робітників – 8,  селян - 16, військовослужбовців – 2 та інших категорій -  217.

Серед порушених питань у 2017 році, можна виділити наступні:

256 – 98,8 ( % ) – питання соціального захисту населення , у 2016 році 281 (96,3%).

У 2017 році до районної ради надійшло 3 письмових звернення, з них 2 колективних, з порушених питань, які були зазначені , це  питання  охорони здоров’я, екології  та освіти.

Здебільшого за соціальним статусом із зверненнями громадян  звернулись пенсіонери, робітники, селяни, учасники АТО, вдови  учасників АТО, переселенці та інші категорії.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами району порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (256 звернень),  а саме: надання матеріальної допомоги на лікування, надання матеріальної допомоги учасникам АТО  та членам їх сімей, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом 2017 року із фонду депутатів районної ради виплачено  65,0 тисяч гривень. Учасникам  антитерористичної операції та членам їх сімей у 2017 році (24 осіб) виплачена матеріальна допомога  у сумі 105,6 тис. грн.

Актуальними залишаються питання охорони здоров’я, житлової політики, комунального господарства, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Тростянецької  районної ради і знаходиться під постійним контролем керівництва районної  ради.         

Всім зверненням, які надійшли до районної ради протягом  року,  приділялась належна увага. Питання вирішувались у межах компетенції або надавались обгрунтовані роз'яснення. У разі необхідності питання розглядались із виїздом на місця. До розгляду звернень залучались працівники виконавчого апарату районної ради, відповідних управлінь і відділів райдержадміністрації. Практикувались зустрічі із заявниками, комісійний розгляд проблем, порушених у зверненнях. У разі, якщо неможливо задовольнити прохання заявника, йому надавалась обґрунтована відповідь з поясненням.

На даний час питання, які були підняті у зверненнях   257 вирішено позитивно, дано роз’яснення з 1 звернення , 1 звернення  у процесі розгляду.

У кінці року районною радою готуються узагальнені дані щодо звернення громадян, що надійшли до місцевих рад району, які направляються в обласну Раду.

Швець І.М. – радник голови районної ради з питань організації роботи із зверненнями громадян