Тростянецька районна рада
Тростянецький район Вінницька область

Інклюзія в дії

Переглядів: 152

 

 

У  Тростянецькому  районі  фахівцями  КУ «Тростянецький  інклюзивно - ресурсний  центр»  починаючи з вересня 2018 року проведено комплексну психолого-педагогічну оцінку з розвитку 76 дітей,  видано висновки з відповідними рекомендаціями.

Процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про розвиток дитини орієнтує фахівців комунальної установи  на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами, з метою використання в освітньому процесі  найбільш ефективних методів і прийомів.

На даний час у дитячих садочках району 13 дітей потребують інклюзивного навчання, а саме: у  Будянському – 2 дитини, Бережанському – 2 дитини,  Ободівському – 2 дитини, Олександрівському – 1дитина, Цибулівському – 1дитина  і у Тростянецькому ДНЗ № 1 – 5 дітей. З даною категорієї дітей займаються асистенти вихователів дошкільної освіти.

 

По загальноосвітніх школах району організовано інклюзивне навчання  26 школярам:

  • Будянська СЗШ І-ІІІ ступенів – 1 учень;
  • Гордіївська СЗШ І-ІІІ ступенів – 3 учня;
  • Демківська СЗШ І-ІІ ступенів  – 1 учень;
  • Іллящівська СЗШ І-ІІІ ступенів – 1 учень;
  • Капустянська СЗШ І-ІІІ ступенів – 1 учень;
  • Летківська СЗШ І-ІІІ ступенів – 3 учня;
  • Новоободівська СЗШ І-ІІІ ступенів – 3 учня;
  • Ободівська СЗШ І-ІІ ст. – 1 учень;
  • Олександрівська СЗШ – 1 учень;
  • Тростянецька НВК СЗШ І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія – 4 учні,
  • Тростянецька СЗШ І-ІІІ ступенів № 2 – 3 учні.

      Дана категорія учнів у навчальних закладах займаються із асистентом вчителя, який перебуває поряд з учнем та надає індивідуальну допомогу по засвоєнню навчальної програми.

На обліку у комунальній установі також перебуває 10 учнів, які навчаються у Ободівській  спеціальній загальноосвітній школі- інтернат  та 30 дітей із вадами  мовлення.      

Крім занять у школах, діти також 1-2 рази на тиждень відвідують заняття у центрі.  Вони займаються  2 години   з практичним психологом та 2 години  з логопедом. Також фахівцями КУ «Тростянецький  інклюзивно- ресурсний  центр» надається піско-терапія, завдання з розвитку дрібної та загальної моторики, формування правильної звуковимови, розвитку зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу.

       Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей. Впровадження інклюзивної освіти має багато переваг, і її розвиток став одним з пріоритетів «Нової української школи», це перший крок до того, щоб особливі  діти стали  частиною соціуму й могли розвиватися як особистість.

« повернутися до списку новин