Включення дітей з особливими освітніми потребами в повноцінне суспільне життя - основний пріоритет у роботі комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр»
У минулому році була створена комунальна установа «Інклюзивно – ресурсний центр» Тростянецької районної ради Вінницької області» , пріоритетом якого стала опіка та виховання дітей з особливими освітніми потребами, яка передбачає включення дітей з інвалідністю в суспільне життя. Також Центр визначає, оцінює, аналізує потреби дитини за інтелектом та передає ці дані у навчальні заклади. У школах , де навчаються діти з особливими освітніми потребами, створені ресурсні кімнати, де сформовано такий освітній простір, який допомагає дитині максимально ефективно сприймати знання. Навчання проходять за допомогою асистента вчителя. Цього тижня у Центрі відбулись навчання для асистентів вчителів особливих дітей. Кваліфікованими працівниками установи було надано методичні рекомендації педагогам , які навчають дітей з особливими освітніми потребами , щодо покращення форм і методів організації інклюзивного навчання, допомогти навчальним закладам у прийнятті дитини на навчання, створенні для неї індивідуальної програми розвитку.