Тростянецька районна рада
Тростянецький район Вінницька область

У районі проведено інформаційно-методичну нараду із завідуючими закладів дошкільної освіти

Переглядів: 40

        4 вересня 2019  року у районі проведено інформаційно-методичну нараду із завідуючими закладів дошкільної  освіти.  Було  розглянуто питання щодо  функціонування дошкільної освіти району, а саме:

  • про підсумки підготовки закладів дошкільної  освіти до нового навчального року та роботи в осінньо-зимовий період;

 -  про організацію роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти;

- про організацію навчання дітей із особливими освітніми потребами в інклюзивних групах ЗДО;

-  про особливості організації освітньої діяльності  в закладах дошкільної освіти у 2019/2020 навчальних роках;

-  про зміни в оплаті праці та тривалості відпусток працівників закладів дошкільної освіти та дотримання законодавства щодо виплати надбавки педагогічним працівникам   за «престижність праці».

     Фахівцями  КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Тростянецької районної ради Вінницької області  було надано методичні рекомендації по роботі щодо ведення документації асистента вчителя, вихователя, створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Розглянуто напрямки,  які сприяють розвитку інклюзивної освіти: формування позитивного ставлення до інклюзивного навчання, підвищення кваліфікації учителів практиків, просвітницька робота, взаємодія з батьками.             Також детально розглянуто  процеси, які  мають ґрунтуватися на практичній інноваційній діяльності (команда супроводу), гнучкі освітні програми (застосування диференційованого викладання).

Фахівцями КУ «Тростянецький районний медодичний кабінет» було надано рекомендації по  впровадженню  в роботу закладів дошкільної освіти технології формування в дошкільників соціально доцільної поведінки, у межах міжнародного суспільного руху — освіта для сталого розвитку.

Для цього необхідно  формувати у дітей початкові уявлення  про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток, необхідних для свідомого вибору способу власного життя; усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів Землі та особистої причетності до майбутнього суспільства і природи; розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку бажання діяти у цьому напрямі.

« повернутися до списку новин

Wed, 18 Sep 2019 06:19:53 +0300